Post by resareboca on Feb 20, 2022 23:44:16 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Oddbods Turbo Run ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Oddbods Turbo Run IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodit äärettömästi rahaa ▞▞▞
▞▞▞ Oddbods Turbo Run 2022 version ▞▞▞
Lapsi rakastaa sitä.
Hämmästyttävää ja hauskaa
Pelaamista ei voi lopettaa ennen kuin oddbods-hahmot ovat valmiit. Annoin 4 tähteä, koska monta kertaa viimeinen säästöni katosi. Ja en tiedä miksi se tapahtui.
Hyvä peli, eivät vain lapseni rakastavat sitä, myös minä, mutta jos on mahdollisuus avata hahmoja keräämällä enemmän palkintoja, sen pitäisi tehdä loistavia pelejä
!!! ÄLÄ LATAA TÄTÄ PELIÄ!!! Jos lopetan juoksemisen, he eivät anna minulle kolikoita. korjaa tämä sovellus!!!! Sinä tyhmä!! Et voi antaa minulle kolikoita, jos lopetan juoksemisen!!! !!! ÄLÄ LATAA TÄTÄ PELIÄ!!! 😡👎
Tämä peli on erittäin huono, koska se roikkuu puhelimeni ja emme voi pelata peliä sujuvasti Annoin tälle pelille 1 tähden, koska emme voi kirjoittaa arvostelua antamatta tähteä, tämä peli ansaitsee 0 tähteä Älä lataa tätä peliä
😇beslaa geme ini
Tämä peli on niin hauska!!!!
Etkö todella häpeä Sonic Dashin kopioimista? Olen todella pahoillani, että teit niin Minun mielestäni peli, jossa kaikki on kopiota, ei ole pelaamisen arvoista
Jea khaupoi
Oddbods Turbo Run อาร์เคด xpw
Hän on bobo
Haastava peli
Peli on aika jännittävä, joten miksi annan sille vain 2 tähteä?! Lyhyesti sanottuna poikani pyysi minua avaamaan yhden hänen suosikki Oddboteistaan, joten lopulta maksoin kapteeni Jeffin lukituksen avaamisesta, mutta arvatkaa mitä alle 12 tuntia myöhemmin se lukkiutuu, joten poikani ei voinut pelata sitä enää, ellen maksa uudelleen. Olen erittäin pettynyt 😞
Osta hahmonippu pojalleni 23.3.2019 alkaen. Toistaiseksi hahmoa ei voi vielä käyttää. Yritätkö huijata? Summa oli myös laskutettu puhelinlaskussani. Palauta takaisin, jos et voi antaa hahmopakettia. Älä ota helposti muiden rahoja. 😏
Lataa Oddbods Turbo Run - Viimeisin Versio 1.1.1 Androidille Kirjoittanut Hypr Games Studio - Liity Oddbodsiin loputtomassa seikkailuturnauspelissä,
erinomainen
Hyvä peli, mutta ei voi pelata lisäyksiä
Pidän todella oddboddsista ja peli on todella hauska, mutta se voisi olla parempi pelattavuus, kuten juokseminen talon läpi ja tehtäviä muuten loistava peli
Gud peli
Knife Hit Arcade bjy
Hei oddbodsin luojat, olen nähnyt uuden jaksonne, joka oli Mahna Mahna, se oli mahtava ja hauska, lauloin myös Mahna Mahnaa Oddbodsin kanssa. Kiitos, että teet paljon työtä tämän videon parissa, lataa lisää tämän kaltaisia.
Huono tekninen tuki! Ei kovin hyödyllistä aiempien ostosteni palauttamisessa. ... En koskaan korjannut tiliäni.
hauskaa
Oddbods Turbo Run ארקייד vyn
lapseni pitävät grafiikoista vain mainoksista, joskus ne pilaavat pelin.
Olin todella innostunut pelaamaan tätä peliä, mutta valitettavasti muutaman kerran pelattuani... Olin erittäin pettynyt. Tämä on periaatteessa vain kopio Sonic Rush -pelistä. Henkilökohtaisesti uskon, että olisitte voineet tehdä paljon parempaa työtä omaperäisyyden kanssa. Ei millään pahalla kuitenkaan. Se voi olla todella siisti peli, mutta kokeile toista lähestymistapaa.
todella hauska! mutta melko vaikea ansaita dollareita ostaaksesi uusia hahmoja maksamatta niistä.
Kun kadotan ja napsautan x, se roikkuu
menarik
Rakastan sitä, mutta veljeni ei anna minun pelata, joten piiloudun leikkimään
Pidän siitä ja myös toukokuuta lapset..super kiva peli, se näyttää metrosurffailupeliltä😊Pelaan tätä peliä aina toukokuun lasten kanssa..
Hyvä gamr
kiva peli mutta kalliita hahmoja...
Oddbods Turbo Run Arkade zufz
Huonoin sovellus. Et pidä mitään voitettua tai ostamaasi, ja tuki on USKOMATTOMAN hyödytöntä.
Tämä peli saa minut jatkuvasti lisäämään tehoja, enkä saa muita hahmoja kuin Fuse, koska joka kerta, kun minun täytyy saada hahmo spinneristä, se antaa minulle tehoja sen sijaan aina.😠👎
Ostin 3 oddbodia yhteensä 2 eri kertaa ja oddbodini ovat poissa, minulla ei ole niitä enää, enkä ymmärrä miksi. En ole koskaan poistanut peliä tai mitään. Yhtenä päivänä he ovat siellä ja seuraavana se käskee minua ostamaan uudelleen. Menetin juuri rahaa.
kiva peli, sillä lapseni rakastavat oddbodeja..
poikani nauttii tästä pelistä.
Nauti tästä pelistä
Tyttärentyttäreni pitää s
Peli toimii hienosti, mutta lisäykset täyttävät pelin ja vaikeuttavat lasten navigointia. Poikani napsautti lisäystä ja päätyi käyttämään rahaa peliin. Hyvin pettynyt....
tämä on hauskaa, pidän oddbodista, älä unohda katsoa sitä youtubesta, mutta ongelma tässä pelissä on, että sinun täytyy ensin pelata fuse saadaksesi kaikki oddbod-kirjat, mutta se oli niin kallista, etten tuhlaa aikaani ottamaan kaikki vuoden koostuvat charchterit se on varmasti roskakori, ehkä ei sinun?
Ei tarpeeksi palkintoja muiden hahmojen avaamiseen, vaan ne ovat liian kalliita sille, mitä saat pelin pelaamisesta
Aivan liian monta mainosta